Kızlar bugün kontrolüm vardı doktor normal mi sezeryan mı istiyorsun diye sordu yani dedim normal isterim hemen hayatıma geri dönebilmek için oda sezeryan doğumlarının hafif geçtiğini bas agrısı dahil olmadığını anlattı ben hep kliniğine gittim doktorumun anlaşmalı olduğu bir hastane var perşembe günleri oraya gidiyor sadece yani biraz sezeryan doğum ağırlıklı yapan bir doktor biz Doğu görevindeyizde burda çok seçeceğimiz de yok sizce ne yapmalıyım 8 martta diğer kontrolüm ? Düşünün kararınızı söylersiniz dedi bu böyle bisey mi