Güzel hamile yada bebek isteyen hanımlar yaklaşık 3 haftadır sol burun deliğim kanıyor dokunmuyorum da belki geçer diye peçete tutuyorum sadece ama yok geçmiyor araştırdığıma bebek için anneye kan fazla pompalandığı için damar çatlaması falan oluşuyor denildi yaşayanınız var mı ne zaman geçer