Beybisininannesi Aleynaturgut5 yanlış birşey yiyip içiyorsunuzdur Bende yeni keşfettim Meyve suyu ve çikolata mide yanması yapıyormuş meğerse bende 🤷🏻♀️ Bıraktığımdan beri hiç olmadı tekrar
Durununannesi46 Aleynaturgut5 35+3 haftadayım. Bugüne kadar hiç yaşamamıştım doğru düzgün. Az bi yanma sinyali aldığımda havuç yedim,soğuk süt içtim ya da rennie tablet çiğnedim hep geçirdi. İlk Defa dün gece felaket yanmayla uyandım. Soğuk süt iyi geldi. Bu akşam da oldu yine soğuk süt içtim sonra sade maden suyu içtim bakalım olacak mı🤷🏻♀️
Polenpolen52 Beybisininannesi ınanın , çikolata , lımon , yeşil ekşi elma , bunlar okadar fazla mıde yakıyor ki anlatamam cok haklısınız, ayrıca muz salatalık cok ıyı gelıyor , ama pulcet mıde koruyucu verdı doktorum onu ıctıgımden berı cokcıyıyım sukur
Beybisininannesi Polenpolen52 bende çok azdığı zaman 2yk gaviscon içiyorum o da iyi geliyor 🥲 neyseki az kaldı
Polenpolen52 Beybisininannesi ay bana gavıscon dayanmıyor doktora dedım ıç bırsey olmaz dedı yınede mıde koruycu hapı verdı, bende gavısconu ıkı kasık ıcınce rahat yatıyorum normalde
Mslali 30+6 dayım neredeyse 2. Trimester döneminden beri savaşıyorum bende mide yanmasıyla inanın içtiğim su mideme zarardı gaviscon hayat kurtarıyor
Askiletotomsu Midem yanıyor 13 haftaligim halen yanıyor Ocak basindan beri gaviscon kullanıyorum yine de etlkisini göremedim
Mslali Askiletotomsu gün içinde sık sık beyaz leblebi tüketebilirsin bak o da mide suyunu çektiği için baya rahat ettriyor ben hepsini yapıyorum beyaz leblebi,maden suyu,yoğurt,gaviscon…