Kızlar 32. Haftamdayım, bu zamana kadar bebeğin karın çevresi bi hafta geriden geliyodu ve diyabet hastası olduğum için normal demişti doktorum . Dün kontrole gittim başka doktora mecburiyetten. İki hafta geriden geldiğini söyledi nst yaptı ve sorun yok dedi başkada bişey demedi. Yani anlamadım ben bu önemli bişey değilmi bir haftadan iki haftaya gerilemesi. Çok kafaya taktım dünden beri çıkmıyor aklımdan napmalıyım bilmiyorum