Aliceindunyasi aralık başı benimde doğum. E bebekte 31 ağustosa kadar devam eden tekstil ürünlerinde indirim vardı. 2 gecelik 2 sabahlık 150 tl ye falan geldi. Penye güzel ama kumaşı falan yeterli bence. Normalde giyen insan değilim sırf doğum için aldım zaten