2105_iyiki kızlar 33+2yim hastane çantası hazırlamak için erken mi birde ilk gebeligim 1 gece hastanede kalınıyormuş genel olarak nenlazm ne koymalıyım bilgilendirebilir misiniz beni?
ElfErk 2105_iyiki ben 32.haftadayim önümüzdeki hafta sonu hazırlamaya başlayacağım inşallah bence erken sayılmaz..sezeryan olursa 2 gece oluyormuş.. pijama takımı, depend, bir kac havlu, çorap, terlik ve bol.ic çamaşırı koymayı düşünüyorum 🤰
Deniz_moms 2105_iyiki ben 34 de hazırladım eşimle şuan tam zamanı ilerleyen haftalarda ağırlaşıyosun ve ağrıların çok oluyo çok zorlanırsın eğilip kalkamıyosun yap dursun valızın bi kenarda ☺️
SonguulSevuuk 2105_iyiki 33. Haftamda hazırladım bende şimdi 35 haftadayım iyi ki yapmışım temizliğimi falanda yoksa kendimi kaldıracak halim yok canım🥴 çantama kendim için 2 pijama takımı 5 adet depend 2 iç çamaşırı 1 emzirme sütyeni 1 atlet 2 adet çorap 1 adet yelek Tülbent Terlik Birde küçük bir çantaya dudak nemlendiricisi makyaj malzemesi göğüs pedi vs koydum
ElfErk 2105_iyiki aa ben de özelde yapicam da bana sezeryan 2 gece normal 1 gece denmişti o yüzden söyledim.. hayırlı olsun şimdiden 🙋♀️
2105_iyiki Deniz_moms şuan bilee çok ağırlaştm ilerleyen haftalarda Allah yardmcm olsun 3 odayı sildim süpürdüm gün bitti
Deniz_moms 2105_iyiki bebişin eşyaları yıkayıp ütülemekte çok zor oluyo minik minik bitmiyo bi türlü zamanınız varken yavaş yavaş yapmaya çalısın ☺️
SonguulSevuuk 2105_iyiki bebekom için 2 adet alt üst takım 1 Adet tulum 2 adet şapka 2 çift eldiven 2 çift çorap 2 adet ağız mendili Bir müslin Bir kalın battaniye Bir penye battaniye 1 minik yastık (emzirdikten sonra yan yatması için arkasına koyarım diye) 15 adet bez 1 adet alt açma bezi 1 paket pamuk 1 paket ıslak mendil (bebişime kullanmam ama bulunsun) Biberon belki sütüm gelmez ise mama için Birde kapı süsü hediyelik çikolata vs hazırladım camım🌸
2105_iyiki Deniz_moms onları Allahtan yaptım ama sonradan yine çıktı örgüler vs onlarıda haletmem lazm sagolun 🙏🌸
Suheylamum Utu idi benimde gözümde büyüyor 35 hafta oldum daha hangi valide koysam diye düşünüyorum büyük boy alıp tek valiz mi yapsam sanki en küçük boy valiz almayacak gibi eşyaları birde kış olacağı için battaniyeler falan kalın yer kaplıyor ben birde kendi reflu yatağını da gotureyim diyorum bebegin benim kalacagim hastanenin eşyaları baya eski çünkü 😔
2105_iyiki Suheylamum mantksız mı bilemem ama bn 1 gece kalacagm için 3 sırt cantası ypmayı düşündüm biri bana biri bebege birinede işte pecetedir ıslak mendil kahve bisküvi vs koymak için bana valiz biraz bana 1 gece için
SonguulSevuuk Gta-35 ilk kızımda da sma kullandım memnun kaldım bu kızımda da kabız vs yapmaz ise sma ile başlayıp devam ederim