edatopcu27 bebeğim doğduğu gibi ağlamaya başladı hemşire alıp temizleyip sardıktan sonra yanıma getirdi ben hala hasta halimle doktorla beraberim tabi hemşire oğlumun başını omzuma bıraktığı gibi sustu ve ben onunla konuşup öptüm bol bol hiç ağlamadı, hemşire onu giydirelim diye tekrar alınca hemen ağlamaya başladı yine .. böyle güzel duyguya dayanamadım ağlamaya başladım.. İnsanın kendi evladı ona en tatlı en güzel gelen oluyormuş gerçekten kızlar.. benim için dünyanın en güzel bebeği o şuan 🙈🐣