Nurcanben Kızlar ağzımın içinde aft adı verilen su şeylerden çıkmış 2 3 gün oldu çok ağrıyor bir şey yiyip içerken nasıl geçer hemen hemen her insanda mutlaka olmuştur bundan
erdem_agah Nurcanben aft maalesef cok sık geciriryorum. Kenacort diye bir krem var onun dışındaki tüm çözümler çok yetersiz geliyordu bana. Bir tek bu krem iyilestiriyor. Yapış yapış bir krem ama iki günde orada deri üretiyor sanki.
Nurcanben MirayAltun teşekkür ederim yarın bı gidicem olmadı belki geçer diye gitmedim geçmek yerine dahada artti
Nurcanben erdem_agah teşekkür ederim yarın gidip bir alayım bakalım o kremi fiyatı nedir acaba bilginiz var mı merak ettim ?
erdem_agah Nurcanben biraz pahalı bir krem ama sağlık ocağında yazdırabilirsiniz. Ben alali cok oldu şuanda da Türkiye de degilim. Gecen burda da çıktı aft gittim eczane vermedi 🥺 imkaniniz varken kesinlikle alın. Geçmiş olsun
Adileeselvi Nurcanben Benim kızlığım dan beri sürekli çıkar resmen kâbus gibi birşey yani çoğunlukla ilaçlar rahatlatıyor ama bellir Bir süre sonra kendi geçiyor praldyne diye fırçalı bir ilaç var genelde bende onu kullanıyorum
Nurcanben Adileeselvi AA simdi gittim aldım banada onu verdiler az önce sürdüm sürer sürmez dehşet yaktı ama saniyelik şuan ise sanki o bölgeler uyuşmuş gibi bir his verdi. Peki sizdekileri o ilaç kaç günde geçiriyordu
Adileeselvi Nurcanben canım vallahi benim bir hafta da anca geçiyordu doktor verdiği halde evet çok yakıyor ilaç gözlerimden yaşlar akıyordu
Afraninanasi59 Piraldyne diğe bir ilaç var ağız içi yaralarına sürülen bir sıvı inanılmaz derecede iyi geliyor eczaneden al dene bakalım