Askeryareni Rbadrn_solmz ben ali cenk gidiyorum bide doğum ücreti sizinkinin biraz daha fazla biliyorum ali beyde cok güzel ilgileniyor
Rbadrn_solmz Cananyildiz henüz cinsiyeti belli değil martın 10 na randevum var o zamana belli olur muhtemelen şu an 14+5 😊
Rbadrn_solmz Askeryareni eminim öyledir yakım Doğu üniversite çoğu doktoru öyle bende duyuyorum . Evet biraz pahalı o konuda haklısın
Askeryareni Yagizmoms gecen hafta sordum da normal doğum 5250 sezeryan 5750 di nisan ortasında gene sorucaz
Askeryareni Minnikkuzuuu bende sana dicektim bak 😂 yoldaş olursunuz artık bi kankin olur yakından 😂😂😂
Rbadrn_solmz Minnikkuzuuu yok ara dağıtım yok . Almıştık normal dağıtımda geçmeye fırsat olmadı . Şimdi geçiyoruz