Merhabalar!
Ben 27+6 haftalık olan bir Anneyim ve size birşey danışcam🥺
Ben Cilek çok seven birisiyim ve son iki haftadır çok severek yiyorum. Önceden diyenler olduğu için çilek yerken bir yerimi kaşımamaya özen gösteriyorum ama bazen çok giciştiği için kaşımış olabilirim.
Bugün birisiyle konuşuyoduk ve sakın çilek yada bişey yerken biyerini kaşıma dedi. Ve şimdi beni korku sardı. Bebeğime leke yapmış olabilirmi🥺
Böyle söylentiler doğru mu??
Şimdiden hepinize güzel hamilelikler ve bebişinize sağlıkla kavuşmanızı diliyorum💕