-momymomy3 Karemela Çamlıca Erdem hastanesi Adalet hanıma gidiyorum çok memnunum kendisinden pazartesi günü gun almaya gidicem sezaryen icin asagı yukarı 10 güne doğumum olucak
nrcalk Karemela herkesin tecrübesi farklı. Çakmak Erdem hastanesinde Ayşe Yıldırım diye bir doktora gidiyordum. Basit bir kan tahlilini bile analiz edemedi üzerine araştırma için bi test daha istedi. 2 hafta sonra çıkan sonucu yine yanlış yorumlayıp bebeğimde anomali olacağı sonucuna vardı. Ben tövbe ettim şahsen.
Betulsen34 Karemela 4 yil oncede camlica da dogum yaptim ayse hanimda cok memnun kaldim. Kontrole suanlik devlete gidiyorum 32 haftadan sonra tekrar oraya gececegim insallah
Senayyalcin Karemela Asuman hanım harika bi doktor isteğe bağlı sezeryan oldum aşırı ilgili ve temiz hastane
Karemela Senayyalcin Bende 3.sezaryan olucagım doktor tecrübesi çok önemli eşimin bir tanıdığı burda geçen hafta doğum yapmış çok memnun kalmış bende bir sorayım dedim googlede yorumlar pek iyi değildi . Teşekkür ederim 🥰
Milam_34 Senayyalcin sevindim bende burda doğum yapıcam hastane doğumda neleri karşılıyor sezeryan sonrası depend kullandınız mı
Tubikayra Karemela gunesli erdem de 4 yıl önce doğum yaptım çok memnun kaldım o çevrede oturuyordum ,şimdi o çevrede olmama rağmen tekrar oraya gidiyorum nesrin hnm çok ilgili çok alakalı doğum vb test ucretleride gayet iyi tavsiye ederim sezeryan oldum,
Senayyalcin Ozlemclr Tabi ki özel hastane olduğu için tek kişilik banyosu vs herşeyi tertemiz bir tane refakatçi alıyorlar ama benim eşimde kaldı birşey demediler 😊
Gamzeyasarr -momymomy3 bende adalet hanıma gidiyorum ilk gebeliğim nts ye kaçıncı haftada başlıyorlar acaba 🙈
R-sert3444 Bende güneşli erdem hastanesine ilk defa gittim nesrin hanımı çok öneriyolar begendim de muayenede de memnun kaldım devam edicem
Karemela R-sert3444 Çok teşekkür ederim yazdığınız için💐 Bizde bir tanıdıkdan duyduk gitmeyi düşünüyorum insallah memnun kalırım artık çok bunaldim kararsızlikdan.
Betulsen34 Usnac1995 doktorumuz tanidik cunku. Okuyara okuya dogdu ilk cocugum. Suan biraz bana uzakta kaldigi icin gidemiyodum.
Karemela Tubikayra çok teşekkür ederim öneriniz için bende gidip muayne olmayi düşünüyorum hemde hastahanesi görmüş olurum 😊