Devlette kadın doğumcu mesut bala’ yı tek geçerim. o kadar doktor denedim en çok ondan memnun kaldım. hem özel hem devlet şeklinde ilerledm. özeldeki doktorum tespit edemediği durumu mesut bey tespit etti ve beni fakülteye yönlendirdi . her sorunu sorabilirsin çok ilgili, bilgili,tatlı dilli bir doktor .randevusu içinde e nabızda favorilere ekledim ve talep oluşurdum . onun randevusu açıldıkça mesaj geliyor o şeklde alıyordum . ama artık fakültede devam edecem