36+ 3 haftalık hamileyim 2 cm açılmam var, ayrıca serviksal kısalığı da var 20m olmuştu 4 gün önce. doktor proluton yaptı ve progestan kullanıyorum. Bebeğim hala ters duruyor, döner mi acaba bilgisi olan paylaşır mı benimle. Sezaryen olmaktan korkuyorum. Normal doğum istiyorum.