Bebegimvebennnnn kusura bakmayin da cok sacma bir soru olmus. Dogum yaptiniz ve sutunuz gelmiyor diyelim. O bebek beslenmezse sarilik olur. Mama mecbur kalindiginda tabikide verilir. Ustelik dinimizde de annenin bebegini emzirmemeyi tercih etme hakki varmis. Yani velhasil kelam, anne sutu geliyorsa istiyorsa emzirir, yok gelmiyorsa , emzirmek istemiyorsa o cocuk acmi kalsin mecbur mama verecek.