dlrglnc Asena17 34+4 , çok heyacanlıyız heyecanla bekliyoruz ama arka fonda uykular haram oldu çalıyor 💃🏻 😬
Beyzan738 Asena17 evet dedim noluyor 😁bj an strese girdim yasicaklarimi dusundumm🤷♀️🤗kolaylıkla saglikla alalım bebislerimizi insallah 🤲🏽🧿
Boncugummmm Asena17 heycan korku hersey var. Sag saglim hayrlısyla kavuşsaydık.agrılar sızılarla baş başaym bnde🙍♀️ buna şükür yinede🤰
gldn065807 Asena17 34+3 bel ağrısı çok kötü mide yanması ekstrasi biran önce geçsin hiç korkmuyorum hamilelik daha zor en azında doğduğunda uykusuz kalicam bir yerim agrimiycsk şimdi hem uykusuzluk hem ağrılar mahvetti 😅
BesteKc dlrglnc 34+3 ben de gerçekten çok uyku problemi çekiyorum, uykusuzluktan bayılcak gibi olsam da uyuyamıyorum, dün kulaklık takıp yağmur sesi açtım biraz uyumuşum. Dene istersen
Beyzan738 dlrglnc ayniyiz bjzde 34+4 🤗 valla bel agrisi kasik agrisi derken haram oldu uykular gece uyuyamiyorm sabah kalkamyorm gün boyu yatmak istyorm yatiyorm🤦🏻♀️🤷♀️
dlrglnc Asena17 Bol sırt , bel , kemik , kaburga ağrılı bir dönem , sanırım hamileliğimin en zor dönemi 😩 Ama sanırsızlık bekliyoruz tabi sağlıcakla zamanında gelsin hepsii 🎉
Asena17 dlrglnc amin insallah kuzum benim tek sorunum gogus altimin agrimasi napiyor bilmiyorum ama gogsumun alti aciyor :(
dlrglnc Asena17 Aynı şey bendede var özellikle çocumun kafası sol göğüs altında oluyor genelde sıkıştırıyo herhalde 😬 Bazen nefesim kesiliyor falan ama içerdekinede müdahale edemiyorum ki ne yapayım 😩 Hesaplaşacağımız günü bekliyorum ☺️
dlrglnc BesteKc Ya denemediğim şey kalmadı , ufo açıp karşıma koyuyorum belki sıcaktan mayışır uyurum diye olmuyor yatakta yatıyorum olmuyor yerde deniyorum olmuyo koltuk falanda hak getire Yüce rabbime dua ediyorum 1-2 saat uyuyayım diye oda alış zaten uyuyamayacaksın der gibi sanki 😂
dlrglnc Beyzan738 Valla bende istiyorum , ama gece uyuyamasamda yatıyorum ondada yan yatmaktan kemiklerim çürüdü sanırım gün boyuda onun ağrısını çekiyorum valla neresinden tutarsan tut ksıır döngü işin içinden çıkılacak gibi değil ☺️
fatosshn Asena17 aynn ne ara bu kadar olduk forumda hep 30lu haftaları görünce biz ne zmn olacaz diye diye 34 olduk bile😇😇
Asena17 Boncugummmm tabi buna sukur yine iyi bi hamilelik gecirdim valla dediginiz gibi sag salim bi dogursaydik biticek hersey :)
Asena17 gldn065807 ayy demi bende oyle dusunuyorum hareket edemiyorum uyuyamiyorum agrilar cabasi mide yanmasi derken mahfolduk olsun buba sukur gecicek :))
Boncugummmm Asena17 inşllah canım 🤲benm riskli geçti biraz serklajlıyım protein kaçagı oluştu ilaç ignelerle çok şükür rabbıme bgun leri gösterdi 🌺. Bu ara karın agrısı war bnde neyin nesi bilmiyorum Allahm ınsllah normal dr diyorum. En son herseyimize normal demişti ama 😐
Asena17 dlrglnc aynen bende nefes alamiyorum cok canim aciyor napiyor bi fikrim yok ama gecicek hepsi sabir :))
azranisa 34 olduk heycan dorukta bizimde 2 ci bebiş ama korkular artıyor ☺️ sağlıkla doğsunlar inşallah
gldn065807 Asena17 aynen benim ikinci bebis yani doğum birgun şuan kaç haftadır ben bende değilim 😅 eşim halime aciyor doğum korkum yok şukur