Bizim doktor 8.hafta sonrası ilişkiyi serbest bıraktı. Birşey de olmadı. Bence kanama nedeni olarak ilişkiye bağlamak tek başına yanlış… olacağı varsa oluyor rabbime tevekkül etmek lazım. Bolca dinlenin doktorunuzu dinleyin, bebeğinizin iyi olduğuna sevindim. Allahım sağlıkla nasip etsin. Sevgilerimle geçmiş olsun ♥️