Esranr95 32 haftalık hamileyim gebeliğimin hemen hemen başından beri gögüslerim ve koltuk altım kaşınıyordu 20li haftalardan sonra her yerimde aşırı derecede uyutmayacak kadar oldu kan ve idrar tahlil verdim temiz çıktı doktorum alerji ilacı verdi düzenli içmesinde yine geçmedi ama özellikle kollarım gögüslerim koltuk altımdaki kaşıntı hiç geçmiyor yoruldum artık 😞
ipekveatlas burada okumustum kan ve idrar temiz cıksa bile tekrar tahlil verilmesi gerekiyormuş çünkü önce negatif çıkıp sonra pozitife dönebiliyomuş eğer gebelik kolestazı falan varsa, belki de sadece kuruluktan oluyodur egzama oluşabiliyo hamilelikte
siriniko2511 Ben de henüz 5 haftalığım ve yüzüm boynum ensem deli gibi kaşınıyor. Gittikçe vücuduma yayılıyor. Hangi alerji ilacını içiyorsunuz acaba?