Prenses_annesi Ya bazen uykucu oluyorlar merak etme az az oynuyorsa bile yeter zaten artık yeride daraldı bende 35 teyim bazen kıpır kıpır bazen çok az hareket ediyor artık hareketlerini bilinçli yapıyorlarmış ondan
aysirabal bende 34 deyim ayni seyi yasiyorum su an. korkuyordum elimi karnima koyup dakikalarca dinliyordum bi kipirti sezince ohh diyip oyle rahatliyordum bir de bayram tatili girince iyice telasa düşmüştüm hastane tatil ne yapicam diye... sonra benim bi kitabim var her hafta okuyup o haftaya ait Allahin ismini tesbih cektigim 9 ay 99 esma diye. tam da bu haftaya karsilik gelen bölümde bebeginiz bu haftalarda bol bol uyuyup her uyandiginda ufak bi hareketle kendini mucizevi bi sekilde hatirlatiyor yaziyordu. o cumleyi okudugumdan beri biraz daha rahatladim. yine de yarin doktora gidicem insallah bi sıkıntı yoktur.