Cicibebe1 ay benim 2. Gebelik İnternette yazılana göre doğum başlayacağı zaman oluyormuş 2. Gebeliklerde ama ilkse öncesinde bebek inmeye başlıyormuş yarın cinsiyet için özele gidicem Bi oraya da sorayım vajina kültür testi verdim ama bişey çıkmadı idrar enfeksiyonu olduğunuda sanmıyorum bu cuma da randevu var bakalım ne diyecekler