Benim beş gündür lekelenmem var. Kahverengi akıntı. Hatta rahim içinde de kanamam var. 8+1 deyim daha kalp atışını da duyamadım. Sanırım son adetimle döllenme tarihi uyuşmuyor. Yani bebeğim daha küçük aslında. Geriden geliyor kendi haftasından. Progestan kullanıyorum. Kahverengi leke de sanırım çok büyük korkulacak bir durum değil. Bunca yaşadığım şeye rağmen kahverengi akıntıdan korkmuyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun