[silindi] Veee biz tam 37 haftalık bir pırasa olduk😍🙏 artık gün sayıyoruz meleğime kavuşmama doktorun dediğine göre 21 gün var ben daha erken olur diyorum elim ayağım davul gibi şiş ağrılardan yatakta dönemiyorum artık doğurmak istiyorum sizde durumlar nasıl ☺️
Elifnurrr [silindi] bu şişlik tam bu haftalarda oluyor sanırım. 36+2 yim ben de hiç ödem olmamıştı 37. Haftada bir ödem başladı 🤭
Gizemvencoglu 37+2 bende de durumlar aynı bi kaç gündür ellerim ayaklarım şiş başlıyorum güne onun dışında pek bir sıkıntım yok şükür 😅 Bakalım ne zaman doğuracağız ☺️
[silindi] Gizemvencoglu ben bir de ev taşıdım düşünün yani bitik durumdayım ellerimi ödemden zor kapatıyorum 😣 hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişler😍 kucağımıza aldığımızda bütün sıkıntılarımıza değecekler ❤️
munireglr benim de 37+2 çok kasik agrım var ve karnıma sürekli kramp giriyo sizde benim gibi misiniz 😂