elifdefnece Oznur124 uykusuz geceler, nasırlaşmış sol yanım ve her gün ağrıyan başka bir bölgem😅son 9-10 gün artık bir aksilik çıkmazsa😊 sağlıkla gelsin minikler 🙏🏻❣️
Melekkaplan19 Oznur124 an itibariyle 38 haftalık olduk ağda işlerini falan halledip nasipse salıya sezeryanım var
Melekkaplan19 Oznur124 ağrılar sızılar saymakla bitmez adım aramıyorum vajinam felaket ağrıyor uyku yok yatamıyorum yürüyemiyorum bel ağrısı cabası artık doğsun miniğim
Oznur124 Ozqemuhammed hareketlerini hissettim hep bugüne kadar yani bu siykedignz gibi biseye hiç rastlamadım
Busra2013 Oznur124 benım sırt bel agrısı oluo bıde gecelerı uyurken saga sola donunce agrı oluo bajınada hıssedıom uykudan uyanıom vajına cok agrıo
Hamis1234 38+4 olduk hala gelen giden yok en son ctesi kontrole gittim 3800 gramdi. Biraz daha beklerse normal doguramicam sanırım 🙈
Minigim76 Geceleri yatakta dönerken çok ağrım oluyor artık iyice ağırlaştım sanırım. Arada sancı yokluyor gibi ama nst de sancı çıkmıyor 🙄 oğlum içerde rahat sanırım
Oznur124 Minigim76 galiba benm kızda rahat nstdede hic sanci çıkmıyor ama evde birsuru sorun çıkıyor 😅
Canicim61 @"Oznur124 tetikte bekliyoruz ama oğluş gayette rahat ki hiçbir değişiklik yok.Arada alt tarafıma ağrı vuruyor oda son iki haftadır var zaten.