Hanimlar bu “bi sey yedim/bi seye dokundum/izinsiz bir sey aldim vs sonra bi tarafima dokundum cocukta da ayni leke cikti” olayı dogru mu? Ben 37+0 im dogum yaklastikca telas yaptim, hatirlamiyorum da surdum bi tarafima naptim diye. Basina gelen var mi?