Merhaba Anneler ve Anne Adayları sizlere acil olarak bir sorum olacak.2020 yılında ilk bebeğime hamile kaldım ve zorunlu sezaryen oldum.Bebeğim 4 aylıkken yeniden hamile kaldım 2021 ağustos ayındada yine sezaryen ile doğum yaptım.Doğumdan hemen sonra her türlü korunmamıza rağmen şuan 5 haftalık hamileyim ve bugün doktora gittiğimde keseyi gördük ama doktorum dikişlerim için tehlikeli olabilceğini açılma patlama olma ihtimali olduğunu iç kanama yaşanabilceğini düşük olabilceğini vb. Riskleri söyledi tabi bu söylediklerimin hiç biri olmayabilir de dedi kararı size bırakıyorum dedi böyle bir durumla karşılaşan var mı veya sizler ne yapardınız acil destek lütfennn 🙏🏼🙏🏼🙏🏼