Zulal_00 Glsh14 ayy maşallah çok hareketli benim kızım sabah saatlerinde ve gece yatağıma uzandigimda çok net hissediyorum hareketlerini ❤️🌸 sizinki ne durumda
Trabzonn Glsh14 20 haftalık oldum bende ama hissedemiyorum ya pek ikinci gebeliğim ayaktayım sürekli ondan mı bilmiyorum 😑
Glsh14 vgc gun icinde bazen birkac kere hissediyorum ama genelde sabah uyandigimda ve gece uzandigimda hissediyorum🥰
Durununannesiiiiiii Arkadaşlar 20+4 teyim benimde bir prensesim var ama ben nerdeyse hiç denecek kadar hissetmiyorum. Normal miii
Glsh14 Durununannesiiiiiii normal canim normal bende 20 de bi duraksama yasamadim dogru duzgun hissetmedim gittim kalp atisini dinledim.25 ten sonra duzene girermis
Glsh14 Trabzonn 20.haftada bende hissemedim ustelik 18 de hissetmeye baslamistim.bide sabah ve gece uzanirken hissediyorum gun icinde bende hareketli oldugum icin pek hissetmiyorum
dml33 Glsh14 gün içinde deilde uzandigimda daha net hissediyorm oncedn ayak ve kafasının olduğu yeri hiseederdm şimdi sadece ayaklarının olduğu yer kafası yukardayms kaburgama doğru onu hissetmiyorm
Glsh14 dml33 ben kafasi mi bacagi mi o kadar daha secemiyorum.ama kizimin hareketleri asiri guclu degil daha.sizin hareketler cok mu guclu onu merak ediyorum
Zulal_00 Glsh14 yok canım çok güçlü değil dışardan da görünmüyor daha, ama sanki içimde bir kuş çırpınıyor gibi sürekli
dml33 Glsh14 ultrasonda gordm bnde kafasi yukarda ayaklar aşağıda karnim hareket edio vurunca ayaklarinin olduğu yerde bazen güçsüz vuruo bazen güçlü
Glsh14 Zulal_00 benimle haftalari bir olanlar disardan gorunuyor falan ysziyorlar burda o yuzden biraz takmistim kafaya.demek ki normal biraz daha zamanimiz var