munevver93 Herkese iyi akşamlar akşam yemeğinden sonra ağzımda bir acı tat oluşuyor ve bir türlü geçmiyor başına gelen varmı acaba ?
eylulabla_oluyor munevver93 bende acı samansı saçma sapan bir tat var her an geçmeyen maalesef doktorda olur yapacak bir şey yok ona dedi şeker atıyorum ağzıma
Ahg munevver93 12. Haftadayım benim de bir aydır ağzımın hiç tadı yok sürekli acı bir tat var fırçalıyorum sakız çiğniyorum ama yemekten sonra hemen başlıyor yediğimden de zevk alamıyorum 😔😔
butterfly35 munevver93 canım haline şükret akşam yemeklerinden sonra oluyormuş 😀 benim tüm gün ağzımın içi öyle yemek yiyemiyorum şeker yesem yuttuğum an o tat geri geliyor acı tatlı tuzlu ne yesem o tadı bastıramadı
Ecemferhatoglu munevver93 ilk uc ayda oluyor canım 🥺 bende de metal tadı vardi resmen gecmiyordu ne yapsam biraz meyve falan tüket ama merak etme 3. Aydan sonra bir anda kesilecek 🙏🏼♥️
Imasleeper eylulabla_oluyor bana artık şekerde fayda etmiyor hatta şeker atınca ağzımın içi daha kötü oluyo. Resmen hamileliğin başında ne yaşıyosam aynen tekrar ediyo ya
munevver93 eylulabla_oluyor bebeğin cinsiyetiyle alakalı olabilirmi acaba internette buna benzer şeyler okudum ?
eylulabla_oluyor munevver93 bilmiyorum kızımda da olmuştu şimdi bakıcaz eğer kızsa bu da bağlantılı demektir☺️
munevver93 eylulabla_oluyor sağlıkla kucağınıza alın inşallah cinsiyetini öğrenince yazarmısınız lütfen 😊