Melikeser Haftaya giriyorum bugun, goguslerim ucunda islaklik vardı ve ustleri tatlı tatlı kasiniyor bu sivi gelmesi bu aylarda normal mi ? Korkulcak bisey midir
hilalmevsim_3467 Melikeser Bendede oluyodu o haftada bence normal ama göğüs uçlarını uyarmamak lazım onuda söyliyim doğuma 1 haftam kaldı çok şükür sorun olmadı
ipekveatlas hayır korkma tabiki. 18. haftamdan beri ara ara geliyor hep. mutlu olduğum zamanlar daha da cok geliyo bunu farkettim.. sadece sıkıp uyarmamak gerek meme ucunu kendi geldiği sürece bisey olmaz🥰
Mere Bende de oldu canım 23. Haftada doktorum normal dedi ama kesinlikle göğüslerini sıkma y da suyu boşaltma erken doğumu tetikler dedi