tgb1 anladım canım bende 12+1iken gittim kız gibi dedi ama erken daha dedi bana kalsa pipi gördüm ben 😂 zaten ilkten bütün bebekler kız gibi sonra erkeğe dönüyor o yüzden yanılmalar oluyor ilk aylar da hayırlısı ama iki kızım var bu üçüncü hamileliğim o yüzden gönül ister erkeği de tatmak ama Rabbim ne nasip ettiyse o sağlık önemli olan