Kızlar ben iki gün boyunca alışverişe çıktım çok yürüdüm. Son iki gündür su gibi hafif akıntı oluyor. Amniyon sıvısından şüphelendim bugün devlet hastanesine gittim baktı ultrasondan bebeğin sıvısı iyi ve rahim ağzı kapalı dedi. Nst ye bağlandım sancı çıkmadı kan tahlili ve idrar verdim. Amniyon sıvısı değil dedi doktor. Eve geldim ben de ama maalesef hala devam ediyor özel bölgem devamlı ıslak. İçimdeki şüphe hala gitmedi. Benzer durum yaşayan var mı?