Cansugunel0619 benimde hep öyleydi,suan 26 haftalıgım hala cevremde duydugum gibi aşırı istahlı olmadım. Hamile kalmadan önce daha cok istahlıydım öyle söyliyim 🙈 mideme iyi gelecek ama bebeğe de iyi gelecek seyleri tercih ettim mesela balık yiyemiyordum onun yerine doktorum semizotu ye dedi,yumurta yiyemiyordum haşlanmıs farklı sekillerde yumurta yapıyordum gibi gibi...istersen sende bi dene,ama bebek ne olursa olsun senden besleniyor bende aynı senin gibi düsünüyordum,ama zaman ilerledikce kilo alımından anlıyorsun zaten ☺️☺️