Yengecc33 Arkadaşlar 13+2 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittik bebek 14+4 gözüktü ve 103 gr’mış. Bana fazla geldi ya da bilmiyor muyum. Sizlerde bu haftalarda kaç grmdı.
Imasleeper Yengecc33 o haftalarda kilo takibi yapılmadı ki hiç bana hep kafadan ayağa ölçüp haftasıyla uyumuna baktılar. Şimdilik kilo ölçümü yapmanıza gerek yok bunlar daha sonra bakılacak şeyler
Zeyyyn Yengecc33 o haftalarda kılo ölçümü çok önemli değil hiç bakmadı doktorum boyunu vs ölçerdi son zaman doğumdan önce kılo söyledi doğumda aşağı yukarı aynıydı yani
Yengecc33 Önemli değil biliyorum ama çok küçük daha haftasına göre fazla geldi bana teşekkür ederim hepinize