beren1901 oh be içim rahatladı valla sağolun İnternete bakıyorum 40tan sonra kesilir kalmaz diyr yazıyor korkuyorum bende haliyle, acaba rahmimde bir sıkıntı mı var diye çünkü rahmim kalp şeklinde benim bebeğim 31 haftalıkken ölü doğdu o yüzden çok korkuyorum