Didemalkanendik
Evett sıra bana geldii çok şükür ...bazı postlarda yazmıstım oğlumun doğumu çok zor olduğu için daha 20 haftalardan başlayan doğum korkum vardı ve kafaya koymuştum sezeryan olacaktım hemde genel...çünkü ufak bi sancıya bile tahammül edemezdim gel gelelim kayınvalidem ve eşim hep normal olsun istiyordu ama Rabbim yüzüme güldü ve makat gelişten dolayı zorunlu sezeryan oldum sabahtan geldim hastaneye burdanda okuyunca sonda dan çok korkuyordum evet biraz can sıkıcı ama acı verici değil korkmayın dr umda geldikten sonra ameliyathaneye indik ben genel olacak sanırken dr um gerek yok spinal yapalım hemen kurtul dedi once hayır desemde dr uma güvendim ve tamm dedim belime vurulan iğne can yakmıyor bi sn sürüyor zaten ardından 5 dk geçmeden kızımın ağlama sesi ve dr umuzun yüzüne çiş yapışı 🤦♀️🤦♀️Sonrası biraz sıkıyo beklemek ama değer şimdi kızım yanımda oğlum yanımda ve kardeşini çok sevdi sürekli kucağına almak istiyor 😄😄buarada kızım 3500 gr 50 cm doğduu