mrscook Doğum yapanlara sorum olacak. 39. haftadayım dünden beri hafif kasılmalar oluyor, adet sancısına benzer bir ağrı yaşıyorum, vajinada bebek hareket ettikçe sızı oluşuyor, doğum başlangıcı mı sizce anlayamıyorum, yardımcı olabilecek var mı?
beren1901 mrscook 37+4 haftalığım bendede aynı durum var canım bu haftalarda normal.bel ve kasıklarda şiddetli ve düzenli ağrı olursa doğum sancısı başlamış oluyo.benim ilk hamileliğimde öyle başlamıştı doğumum
Ymr_12 mrscook canim benimde oyle olmusti doktorum bebegin doğum kanalina girdigini soylemisti 2 gun sonra 3 gun boyunca nişan geldi ve sonra suyum geldi ardindan dogum yaptim saglikla al kucağına insallah bebegini muhtemelen dogum kanalina giriyodur
Zeyyyn mrscook kanala girmiştir bebek doğum sancısı geldiği an ne yatırır ne oturur hiçbir şekilde geçmez belli aralıklarla sancı belden kasıklara doğru adet ağrısının en şiddetli versiyonunun x2 gibi oluyor
mrscook beren1901 Belimden aşağı doğru sabit bir ağrı var, regl ağrısı gibi durmayan bir sancı da var, düzensiz kasılmalar vardı yerini daha sık tekrar eden kasılmalar aldı.
mrscook Zeyyyn Bir çok kişi bunu söylüyor ama ilk hamilelik olunca ister istemez tedirgin oluyor insan, teşekkür ederim 😊