İyi geceler anneler ve adayları, cumartesi günü boğazım ağrıyordu arada da burnum sızlıyordu. Test verdim negatif çıktı. 2 gündür ise grip şeklinde başladı burun akıntısı, göz nezlesi, halsizlik başladı, tat koku gitti. Kadın doğuma gittim belki ilaç verir diye doktorun ilk dediği sen kesin covidsin yanlış çıkmıştır test dedi göğüs hastalıklarına yönlendirdi. Ciğerlerinde bişey yok dedi ama belirtilerin omicron ile aynı dedi antibiyotik yazdı ve tekrar test vermeni öneriyorum dedi. Acile gidip test verdim az önce sonuç çıktı ve POZİTİF. Doktorla asistan aracılığyla iletişime geçtim( numarasını vermiyor her ne kadar anlayamasam da özel hastane sonuçta(!)) doğumu başlatacak hareketlerden kaçınsın, c vitamini ve bol su demiş. Sıkıntı olursa gelsin demiş.
Sorduğum sorulara tam anlamıyla cevap alamadığım ve tatmin olamadığım için benim şimdi başından geçen varsa bir kaç sorum olacak;
1) Olaki doğum başladı süreç nasıl işliyor ? Direkt sezeryana mı alıyorlar ?
2) Bu süreçte neler kullandınız? Neler fayda etti? Doktorlarınız sizlere neler kullanmanızı önerdi?