Bereeeeen3 Kızlar hamileyken Kolonya kullandınız mı veya kokusu sizi nasıl etkiledi ? Demin kullandım baya da rahatsız oldum kokusundan sonra icime bi dert oldu zararı varmıdır diye .. (limonlu kolonya )
poyrazinannesi1 Ben de arada kullanıyorum, zararını görmedim. Kokusu size iyi gelmediyse bir daha kullanmayın, bebeğinize olumsuz etkisi olmamıştır bence. Gebelikte bazı kokular rahatsız edebiliyor.