Barlas_mom canım çok şükür öksürüğüm yok, halsizliğim de yok sadece kemiklerim ağrıyor. Sabah göğsümde ağrı vardı ve boğazımda. Akşam sırtıma geçti sırt ağrısı daha fenaymış. Yarın daha artarsa eve çağırcam evde test yapsınlar ben gidemem bu halde bi yere valla eşim de işte olacak. Şuan turşu suyu içiyorum 😁 allahım ya bak eşime çok kızgınım ben ne kadar dikkat ediyorsam o etmiyor hep onun yüzünden geldi başıma bunlr. Bi ayağa kalkayım gösterecem ben ona 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️