Meraba 6haftalığım. belki aranızda bilen birisi vardır benım duydugum 0.3 ay hamilelikde bebekler annenin kanından beslenıyormuş yani senin yediğin şeyler 0.3 ay bebeğe gitmıyor deniyor bu dogrumu ? Size doktorunuz bununla ilgili bişey soyledimi . Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim midem bulanmasına rahmen sırf bebeğe gider dıe yararlı olan herşeyı yiyorumm.