Gul11 oldum olası sıcağı yazı sevmem 🙄 hele de hamilelikte nefret ettim. Vantilatör olmasa benimde durumum seninle aynı bütün gün iş yerindeyim akşam eve gider gitmez vantilatörü resmen sırtıma bağlıyorum ben nereye o oraya gece de sabaha kadar açık yoksa uyumak ne mümkün. Tabi direk bana vurmuyor duvara çeviriyorum duvardan çarpan hava da yetiyor 😊😊