Benim de hiç kusma iğrenme tiksinti yok canım normal ve güzel şeyler ben de kendi yemeğimi yapıyorum iki haftada bir gidiyorum tüp bebek olduğu için. Artık doktorum ayda bir gel dedi, özlüyorum ben dedim güldü, çok özlersen gel dedi dert etme bu dönemde kaygı seviyesinin artması çok normal ilk aylarda defalarca rüyamda bebeğimi kaybettiğimi gördüm şimdi 19. Haftadayız tüm kaygılar geçti.