Ntc progestan ve haftada 2 defa pruloton igne oluyordum ben 28. Haftaya kadar ilacada iğneyede devam ettim sen iğne kullanmıyor musun? Benim doktorum ya ilişki kaynaklı yada darbe almışsın tek sebebi bu dedi plesanta içine kanama olmuştu benim. Çok şükür 2 ay sıkıntı çektim pskolojik olarak ağrım sızım yoktu ama geçti bitti bebişlerimiz düşündüğümüzden daha güçlü. bi sıkıntı olmadı çok şükür bebeğine güven moralini yüksek tut hiç bi sıkıntı olmadan atlatacaksın sende. Daha geçen hafta doktorumla konuştuk bana kullandığın ilaçlardansa moralini yüksek tutman daha iyi geldi bebeğine emin ol buna dedi her fırsatta bunu dile getiriyor. Sana ne iyi geliyorsa onu yap kafanı dağıtmaya çalış kanamayı düşünme. Geçip bitecek de çünkü geçip bitiyor çok şükür. Biraz daha büyüsün hareketlerini hissetmeye başlayacaksın o zaman daha da iyi olacaksın :)