Burcusahinnn Kızlar sezeryan oldum yarın 1 hafta oluyor bugün baktım dikiş yerimden atletime çok az yuvarlak şekilde kanlı sarı bir sıvı bulaşmış henüz doktorumla görüşmedim başına gelen var mı
Bscicek Benm cok agrilarim vardi ilk dogumumdan sonra megersem enfeksiyon olmusum ,doktorlar surekli dikis yerine kucuk blr kesi atip skyorlardi,4 gun hastanede yatmistim oyle temlzlendi size tavsiyem bi kadin dogum doktoruna muayene olmalisnz
Bscicek Yani 5 yil onceydi tam bet hatirlamiyorum ama saglik ocagina gittiginde hep temizliyolaedi demekki akiyodu ama benm agrilarim coktu