ayseguluyv Kızlar tüp bebek ile hamileyim,geçen hafta bebeğimi göremedim cok endişeliyim cuma kontrolüm var insallah görürüm. Dua eder misin Allah rızası için 🤲 Rabbim kimseye aratmasın, herkes evladini sag salim kucağına alir insallah🤲
Aysu123cicek ayseguluyv allahim salikli dogum nasib etsin sana insallag gorusun bebklerin bebeklerin dedim ikiz bebyin olur insalalh canim allahim hic bir kadin kucagin bos birakmasin
ayseguluyv Gulsurmeli 18inde kontrole gittim sata gore o gun 7+0 dı , https://tup-bebek-gebelik.hesaplama.net/hesaplama.do burdan hesapladigimda da 6+2 çıkmıştı o gün. Yani bilmiyorum hangisi doğru. 24 ocakta transfer oldum. kesem gözüktü 13 mm yolk sacda vardı ama bebeğim yoktu😔😭
poyrazinannesi1 İnşallah kontrolde bebeği görürsünüz, vakitli şekilde sağlıkla kucağınıza alır mutlulukla büyütürsünüz inşallah 🙏🏼