Brk_sda
5+3 haftalık hamileyim cumartesi gününden beri ara ara kahverengi lekelenmem oluyor doktora gittiğimde prulton iğneyle protestan hap verdi bugün de randevum var acaba bebegime birşey olur mu ?
erolcan
olmaz canm mereklanma aynısı bende olmştu
yntrkbrr
Kahverengi lekelenme bir-çok şeyin belirtisi olabilir canım bunu bilemeyiz ama ben yaşadığımı anlatiyim sana inşallah öyledir seninki de 💕 4.haftada lekelenmem başladı ara ara kanamam oldu doktor yerleşme kanaması da olabilir dedi düşük tehlikesi de olabilir dedi 13.haftaya kadar devam etti böyle tabi proluton depot kullandım progestan ilacını da kullandım sonra çok şükür geçti içerde kanama alanım vardı galiba ondan oluyodu bi de ben ameliyat oldum 2 ay sonra hamile kaldım ondan da olabilir dedi doktor..20.haftada ilacı iğneyi kestik şimdi 25 haftalık oldum Allah ın izniyle hepsi geçti..
Darisi sana olsun inşallah içini ferah tut💕💕
Usakli64
Yerlesme kanamasi