Asyaaa35 Kızlar ilk hamileligim oldugu icin bilmiyorum kasılma nasıl olur nasıl bir agrısı var ve karındamı olur kasıktamı ? 1saattir bebegimin hareketleri çok sert canımı acıtıyor ve geriliyor gibi bu bi kasılma belirtisimi acaba 29haftalıgım bu arada
Balbocegmm Asyaaa35 bende de çok oluyor bazen korkuyordum ama doktor normal dedi 5 dakika da bir olması sorunmuş o yüzden rahat olun ılık bir duş alın belli dönemlerde 1 2 gün daha çok hissediyorum geçiyor sonra
Asyaaa35 Zeynokus bilmiyorum büyüdüğü icinmi oluyor ama ayaga kalktıgımdada aynı uzandıgımdada umarım kötü bişy değildir
Yesim22 Asyaaa35 karnının bir yerinde bebek topluyor kendini top gibi hissediyorsun Zaten taş gibi oluyor orası çok sık geliyorsa tehlikelidir