bezmrt ya takipli hastası değilim başka bi doktorun hastasıyım ama gece gitmek zorunda kaldım gece o vardı çok tatlı bi kadındı çok güzel ilgilendi ama kapıdaki resimle içerdeki kadın aynımı anlamadım aynılarmı resimde çok genç googlededa aynı resim çıkıyo ama içerde bi tık daha kilolu ve orta yaşlı bi kadın vardı çok memnun kaldım ilgisinden ama başka hastaneden nöbetemi geldi yoksa o kadın o kadınmı bilmediğim için ona yönelemedim