Neva09 geçmiş olsun aslında ben 15 gündür boğaz yanması öksürük vardı pozitif cikcagimi biliyordum ama test vermedim hastaneye gittim ilaç verdi kullandim ama o nefes darlığı ondan kaldı yada aşırı hamilelik kilosundanda zor nefes aliyor ola bilirim (yanlış anlaşılma olmasın teste karşı değilim 2 kez asimida oldum sadece yat yapıp ilaç vermiyorlar yalandan 7 gün karantina veriyorlar artık o yüzden test yapmadım doktora gidip ilaç almak daha mantıklı geldi