Miniksercemoglum Merhaba kizlar. Uzun suredir foruma uyeydim ama sonra uygulamayi silmistim dogum hikayem icin tekrar hesap actim. 65 kilo ile hamile kalip 39 hafta 5 gunluge kadar 86 kiloya vardim. Hastaneye kontrole gitmistim nst cekildi sanci yok acilma yoktu doktor artik son nst ye gel diye cumaya gun vermisti ogunde dogurmazsam pazartesi sezaryendi. Evime geldim esimle sonra dinlenmek icin uzandim uyumusum bi uyandim ki bacaklarimdan sular bosaliyordu hafif kanli bi sekilde korktum tabi biraz ki alllahtan annem yanimdaydi. Hemen ustumu degistim hastaneye gittik. Ebeler muane etti acilma yoktu yatis yapildi hastanede beklicektim cunku suyumda azalma vardi. Her 3 saatte bir nst cekildim hastaneye yatali 18 saat olmustu gece saat 4 de nst ye gittim 2 cm acilmam varmis ebeler bolca hareket etmemi istediler ve saat 8 de tekrar gel dediler sabah 8 de gittigimde acilmam hala 2 ydi ve suni sanci verecez dediler kabul ettim suni sanci icin serumu taktilar sancilarim sıklasmaya basladi her saat gectikce artiyo ve gecmiyodu masaya ciktim aciklik icin bakilcakti ve 7 cm olmustu ebeler oglene dogurursun sancin geldikce bolca ıkın dediler ve saat oglen 12ydi sancilarimdan dolayi bacaklarim titriyo dayanilmazdi sonra doktorum geldi bebegini dogurunca butun acilarin dinicek demisti ve dogum baslamisti 7 cm den fazla acilmam olmadigi icin epiyoztami yapildi 7 cm kesildi bolcada ikindim ve oglumu 12.30 da kucagima aldim 3 .200 kilo ve 50 cm boyundaydi minik sercem butun agrilarimin dindigi andı o an sonra anneme vermisler tabi ben hala dogum salonundaydim dikislerim atildi pansuman yapildi ve sonunda odaya gittim tabi sutum gelmedi hemen benim minik oglum aciktigi icin doyuramadim sarilik olmaya yaklasinca mama verdik simdi butun acilarim dindi dikislerim haric allah hic birinizi bu yolda koymasin hepinize hayirli dogumlar ..