Gamzess1 15+5 bende de aynı sorun var canım bel ağrısı karın ağrısı yemek yaparken kollarım sırtım ağrıyor bend hep diyordum 3 ay geçince rahat geçiyormuş hamilelik hiç öyle değilmiş 🥴 yinede bu günümüze şükürler olsun sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 🤲🏻❤️🤰🏻👼🏼