Fulyaaa1 bende 36+4deyiz kilomuzda yuksek biraz normal isyorum sezeryanda korkuyorum sonrasindan kendi ekndime yetmek istiyorm sezeryan kendi dedimemei dusem bebisimemmi diye duaunuyorum agrialrim falan hic yok sizlerin agrilari varmi belirtiler werkenmi bilemedim